Sierpień, 2011

Mazovia Skarżysko

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 3

No to się dzisiaj nie pobawiłem.
Piątkowo sobotnia imprezka tak się udała, że nawet nie próbowałem nawiązać walki tylko pojechałem turystycznie i odbiłem na dystans mega. W sumie to się nawet dziwię, że temu podołałem. Bo nie powinienem :)
Che za to widowisko dołożyła zarówno Gorowi jak i Radkowi. Obu po kilkanaście minut. Wnioski i postanowienia jakie z tego wyciągnął Radek mnie rozbroiły cyt:
"Nie no muszę więcej trenować. Alkoholu tyle samo, ale treningów to więcej"
:D :D :D

Dzięki moim żółtym rękawiczkom łatwiej mi sie odnaleźć na zdjęciach :) © Niewe

Co to za ludzie za mną? © Niewe
Kategoria Zawody

Zegrze ;)

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 26.08.2011 | Komentarze 7

Plan na dzisiaj był tak prosty, że miałem wręcz pewność, że się szybko zesra jak inne tego typu plany.
Miała być ustawka po pracy z Jankiem, Gorem i Che. I miała być jazda na Zegrze.
Na dobry początek jak tylko wyszedłem z pracy lunęło, a ja bez błotniczków i na krótko. Ponieważ miałem nadwyżkę czasu w drodze do Gora przysiadłem sobie w Grappie, zamówiłem piwko i wobec nakoooorwającego strasznie deszcze wyjąłem swojego taczfołna i jęłem ogarniać na nową logistyczną stronę dzisiejszego planu.
Na pierwszy ogień poszedł Goro. Krótka rozmowa i nie muszę wychodzić z knajpy – goro przyjedzie do mnie :)
Następny był Janek . Krótka wymiana SMSów i w ogóle nie przyjedzie, czyli nadal nie musze wychodzić z knajpy :)
Następna była Che. Tu już było trochę trudniej. Jak to z Che. Okazało się, że robi jakiś trening na Agrykoli i że nadal zamierza się trzymać planu i jechać na Zegrze. Bez sensu. Nie po to kreśli się śmiałe plany, żeby je potem realizować.
No więc, jak zaznaczyłem było trochę trudniej, ale się udało i umawiamy się Na Barskiej na pyszną pizzunię zamiast jeżdżenia. Che chyba czuła, że Janek nie przyjedzie i aby choć stan osobowy się zgadzał przywiozła ze sobą Izkę. Chyba nawet lepiej ;)
Dwie godziny w pizzerii minęły niepostrzeżenie, a ile się człowiek ciekawych rzeczy przy okazji dowiedział. Goru ,na ten przykład, w Istebnej obtarły się sutki,a Che nosi na nadgarstku ortezę od...
...nie to za mocne na bloga ;)
Dobrze tak pokręcić w taki wesołym towarzystwie :)
Kategoria Na luzie, Użytkowo

Błoto zaczyna mnie nudzić

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 10

Wyskoczyłem z wieczora troszkę pojeździć po Kampinosie. Planowałem szybki przelot przez Zaborowskie łąki, a potem Karpaty i Cygańskie Góry. Niestety na dobry początek okazało się, że rzeczone łąki, które zazwyczaj przejeżdżałem szybko i sprawnie, a jedyne co mnie mogło tam zatrzymać na dłużej to nieziemskie widoki i stada saren, znalazły się jak chyba wszystko w tym kraju tego lata pod wodą.
Nie myślałem, że to kiedykolwiek napiszę, ale chyba zaczyna mnie nużyć ciągłe taplanie się w błocie.
Tu jeszcze niedawno była droga © Niewe

Dopiero co serwisowałem piasty © Niewe

Umęczyły mnie te bagna no i straciłem sporo czasu, więc musiałem zmienić trasę żeby zdążyć przed zmierzchem. Ale nie ma tego złego...
Pojechałem niebieskim szlakiem do Leszna, a stamtąd żółtym do Grabiny i tu totalny zaskok. Tyle lat śmigam już po KPNie, a tym odcinkiem z Leszna do Grabiny jechałem chyba pierwszy raz w życiu. Jakoś nie po drodze mi tam zawsze było.
A może i jechałem kiedyś już tędy, ale jestem stary i wszystko mi się już miesza?
Taką możliwość też dopuszczam :)

Widziałem Che, jak ją Pan Bóg stworzył!!!

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 7

Widziałem dzisiaj Che jak ją Pan Bóg stworzył!!!
Kompletnie bez roweru!!!
Bez plecaka,
bez bidonu,
bez pulsometru,
bez pompki!!!
Chociaż tego ostatniego to nie mogę być pewien, bo wiadomo... teraz ten cały rowerowy szpej coraz mniejszy robią :P
Zdjęcia nie zamieszczę, bo musiałbym je usuwać codziennie w godzinach 6:00-22:00 takie to było maximum perwesum.
Zamiast tego zapodaję zdjęcie blondynki z dużymi bańkami. Przy Che bez roweru to jest sofcik i może dostać kategorię PEGI12.
Blondynka z dużymi bańkami © Niewe

Ale po kolei, nie uprzedzajmy faktów :)
Wybraliśmy się z Gorem zrobić stówkę w terenie. Ustawka u mnie pod bramą, potem Kampinos i kierunek Nowy Dwór.
Co przedstawia to zdjęcie? © Niewe

Pierwszy postój robimy sobie na plaży w Wieliszewie. Odbywał się tam jakiś koncert, więc byli tam już absolutnie wszyscy, nie zabrakło więc i nas :)
Wieliszew Pany © Niewe

Drugi postój chwilę później w Nieporęcie. Tym razem nie tylko browarki, ale i wyżerka. Dalej standardowo kanałkiem i przez most Grota wracamy do Europy. A pod mostem prawdziwy threesome ;)
Threesome :) © Niewe

Rozstaję się z Gorem i zmierzam w stronę Starego Miasta i punktu kulminacyjnego tego wpisu, żeby oddać Cheevarze co Cheevarowe.
A na miejscu…
Taaddam!!!
Che jak ją Pan Bóg stworzył!!!
Bez roweru!!!
Bez...
No dobra , nie będę się powtarzał. Co widziałem na wstępie opisałem.
W każdym razie lansowała się dziewczyna nieprzyzwoicie :P

Widok był tak szokujący, że aż mi zaschło w gębie. Pojechałem sobie zatem jeszcze na spotkanie z bratem i bratową w pizzerii na Bemowie.
Z bratem i bratową troszkę mi się przedłużyło ;)
Na tyle bardzo, że musiałem na wiochę lasami śmigać z wyłączeniem dróg publicznych, zwłaszcza że we wsi Moskal stał.
No ale jak miał nie stać po Che "jak ją Pan Bóg stworzył" i blondynie z wielkimi bańkami? Niby na stojącego Moskala niezawodnym orężem jest poranna tempówka, ale nie tędy droga, nie tędy droga ;)
Poza tym to był wieczór.
Enyłej do domu śmignąłem lasami.

I na koniec łyżka dziegciu w tej bani miodu.
W Lipkowie miejscowy czarny papa od wielu lat, przy biernej aprobacie swoich wyższych struktur mafijnych, dewastuje cenny historycznie kompleks. Całkowicie zniszczył piękny park i staw spuszczając z niego wodę. Doprowadza do ruiny zabytkowy kościół, a z pięknego terenu wokół urządził składowisko materiałów budowlanych. Ale to co zobaczyłem wczoraj i tak mnie przerosło.
Tuż przy granicy Kampinoskiego Parku Narodowego, pomiędzy zabytkowym kościołem, a płotem przylegającego do niego cmentarza postawiona została scena, z której po prostu nakoooorwiała muzyka. Dookoła tłumy nachlanych dresiarzy i towarzyszących im blachar podpierało płoty cmentarza drąc ryje, paląc, pijąc i śmiecąc jednocześnie. Ja wiem, że teoretycznie zmarłym jest już wszystko jedno, ale jak dla mnie to totalne przegięcie. Obłuda i chciwość tych zboczeńców nie granic.

Kalorie: 2094 kcal

Piątek, tygodnia koniec i początek

Piątek, 19 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 4

Che obiecała Gorowi, że go zatarga w piątek do jakiegoś serwisu rowerowego.
Ja obiecałem sobie, że po pracy pojeżdżę.
Pogoda obiecała, że nam te plany będzie chciała spier…
Ale nas zrazić jest ciężko.
Ostatecznie otworzyłem ręcznie (bo oczywiście ledwo burza się zaczęła to od razu zabrakło prądu) wszystkie swoje bramy i ruszyłem sprintem do Wawy na piątkowe kręcenie po mieście. Sprint mi się udał, bo pod ratuszem Bemowo licznik pokazał mi średnią prawie 30km/h. Nice.
Z Gorem i Che spotykam się kawałek dalej i ruszamy na miacho :)
Łamiąc bardzo dużo przepisów przedzieramy się Grzybowską do centrum i do jakiegoś sklepu na Powiślu. Goro załatwił tam co miał załatwić, lub też nie załatwił, lub załatwił połowicznie, nie pamiętam już i ruszyliśmy na poszukiwanie szamy. Pierwszy nażarł się Goro. Specjalnie poczekaliśmy aż się napcha kebabem, żeby nam potem mniej pysznej pizzuni na Barskiej wyżarł ;)
Dzień nie mógłby zostać zakończony bez obowiązkowej wizyty w Bemolu.
A powrót przez kompletnie ciemne wsie w gminie Leszno określiłbym jako epicki. Kuźwa rękę widać było do łokcia jak się ją wyciągnęło, tak było ciemno.

Już po Euku

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 7

Drugi dzień w Ełku postanawiamy spędzić na lajtowym włóczeniu się po okolicy.
Przy okazji mamy sieknąć stówkę i odwiedzić miasteczko sportowe Gwiazdy Mazurskiej w Olecku. Zamierzaliśmy też spieprzyć urlop Pawłowi, ale nas przechytrzył :)

Z daleka wygląda to zachęcająco © Niewe

Ale jak się przyjrzęc z bliska to ochota na kąpiel przemija © Niewe

Mimo rozleniwienia, nie zapominamy o izobronikach ;)
Śłitaśna focia tylko bez dziubków © Niewe

A w tym czasie miejscowy fafarafa pilnuje nam rowerów
Dzień dobry. Popilnować rowerków? © Niewe

W lesie roi się od niebezpieczeństw. Są żmije...
Uwaga żmije!! © Niewe

a nawet może trafić się Obcy :P
Uwaga leszcze © Niewe

Trzeba bardzo uważać :)

Urządzamy sobie też zwiedzanko
Kościół nie zmieścił mi się w kadrze, więc jaram się detalem :) © Niewe

i pływanko też
Plaża miejsca w Olecku z perespektywy krokodyla, Panie uchowaj. © Niewe

Na plaży w Olecku poznajemy ekipę, która przyjechała tu robić średniowieczną inscenizację. W wyniku sympatycznej pogawędki dowiadujemy się jak obejść przepisy, aby legalnie posiadać niebezpiecznego sokoła oraz jak ciężka to praca tak gwałcić niewiasty w metalowej zbroi. Znaczy nie dziewka w zbroi tylko rycerz. No bo jak dziewka to już w ogóle poziom hard.

I takie tam jeszcze na KONIEc © Niewe

Dzień zakończyliśmy tradycyjną bibą z Nowakami :)

Mazovia Ełk

Sobota, 13 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 10

Na ten maraton czekałem od dawna.
Mazurskie, twarde szutry, lekkie wzniesienia, na tyle wysokie, że potrafią zapiec uda, ale na tyle niskie, że nie trzeba wypluwać płuc, jeziora, lasy, widoki i wieczorne ogniska to jest to co tygrysy lubią najbardziej.
A oprócz tygrysów Lubię To też bardzo i ja.
Goro do Ełku nie przyjechał, więc celem na dziś będzie nie oberwać jakoś skandalicznie od Che.
Z jednej strony może to być bardzo trudne, bo ostatnio prawie nie jeździłem, z drugiej strony to mój ulubiony rodzaj trasy, więc jest szansa, że nawet jak nie dam z siebie wszystkiego to przynajmniej dam dużo :)
Start bardzo szybki. Długa asfaltowa sekcja, szeroko, potem jeszcze szerszy, twardy żwirek. Miałem duże obawy czy zdołam utrzymać się na początku w swoim sektorze, wiedząc jak często zamienia się to w gonitwę i mając świadomość, że sił musi mi wystarczyć na dystans giga. Tymczasem mimo dużych prędkości jedzie mi się bardzo dobrze, nogi nie pieką, oddech mam równy, czuję jak „dotrawiam” wczorajsze cztery piwa i kilo kurczaka, tak że za chwilę nie będzie po nich śladu :) W zasięgu wzroku mamy sektor czwarty i widzę że jest szansa na dogonienie go na najbliższych kilku kilometrach. Niestety w tym momencie jakiś koleś w samym środku peletonu wykonuje dziwny zygzak i wali się na glebę w poprzek drogi. Przez chwilę myślałem już, że jest „po wszystkiemu”, bo na luźnej nawierzchni rower w ogóle nie chciał się zatrzymać, ale ostatecznie udaje mi się go ominąć i nie zarąbać przy tym w nikogo z boku. Peleton jednak już się rozerwał, a sektor czwarty zniknął za zakrętem.
Robię za lokomotywę :) © Niewe

Dalej było tak jak oczekiwałem. Ładnie i szybko. Jechało mi się zadziwiająco dobrze i lekko. Na Giga wjeżdżam, o dziwo, nie sam, tylko w kilka osób, w tym z Markiem, którego poznałem z Sierpcu. Jedziemy razem przez jakieś 10 kilometrów cały czas rozmawiając :) Myślałem, że tak już będzie do samej mety, niestety chyba przez tą paplaninę zaniedbałem nawodnienie albo nakarmienie organizmu, bo zupełnie nagle, w okolicach 50. kilometra całkowicie mnie odcięło. Wciągam żela, ale reszta drogi to już rozpaczliwa próba dogonienia Marka.
Nieudana próba dodam.
Pod koniec wyprzedza mnie jeszcze jeden zawodnik, który ewidentnie lepiej rozłożył siły, bo jeszcze 10 kilo temu traciłem go z oczu (za sobą), a teraz jest wyraźnie szybszy ode mnie.
Zaraz po dotarciu na metę sprawdzam wyniki. Ostatecznie Marek przyjeżdża niecałe dwie minuty przede mną, a Che całe 10 minut przed. Sprawdzam też wydruki z dystansu FIT, ale coś nie mogę znaleźć Damiana. Może jeszcze nie dojechał. Dla pewności zerkam też na Hobby, ale tu też go nie ma ;)

Reszta dnia jest równie udana. Piwko, kąpiel w jeziorze, integracja bikestatowiczów, grill z Piotrkiem Nowakiem z Gerappa i z jego rodzinką, a po grillu znowu piwno i ognicho do nocy. Do późnej nocy.
Integracja bikestatowiczów nad jeziorem © Niewe

A tego jak Che zamawiała taksówkę i tego jak jej niektórzy próbowali w tym pomagać opisać się nie da :) Trzeba było być i uczestniczyć, a nie uciekać jak niektórzy, na przykład do Giżycka :P
Kategoria Zawody

Ą!

Czwartek, 11 sierpnia 2011 · dodano: 11.08.2011 | Komentarze 24

Dzięki Ci Ą, Jah, Allahu czy inny Swarogu żeś dał mi dzisiaj siłę, która pozwoliła mi nie zatłuc na miejscu istoty rasy białej, z przewagą cech charakterystycznych dla typu nordyckiego, wielkim kijem, a właściwie nawet palikiem, który akurat miałem pod ręką, a który w celu podparcia robinii akacjowej zakupiłem, mimo że istota owa (typu nordyckiego) o to zatłuczenie wyraźnie się prosiła, a wręcz nalegała, mimo, że kij ten, a właściwie nawet palik, widziała, bo w zasięgu ręki i oczu naszych pozostawał.

Po tym zdaniu widać wyraźnie, że Sienkiewicz to przy mnie lamus i że Robinia nadal nie podparta po burzy pozostaje.

Ale jak już mi się udało nie użyć tego kija (palika) to ruszyłem we wieś po piwo. W sumie sam browar to mi "na plaster" bo mam całą skrzynkę w domu, ale wolałem pokręcić pod bylem pretekstem niż konstruować w kuchni laleczkę voodoo z włosów i ubrań istoty rasy białej, z przewagą cech charakterystycznych dla typu nordyckiego, żeby potem na nią nasrać lub zatłuc przywołanym wcześniej kijem/palikiem.

Dobrze, że pojechałem rowerem bez czujnika kadencji, bo kręciłem tak wściekle, że bikestatowi onaniści treningowi mogliby mieć kłopot z interpretacją, pobiciem i pogodzeniem się uzyskanymi przeze mnie wynikami.

Chciałem pokręcić więcej, ale moja chińska lampka, której szukałem od kilku dni się zesrała do kompletu :/

Aż zrobiłem coś czego nie robię czyli dodałem wpisy nie po kolei.
Zapewniam, że to jednostkowy przypadek i nie stanie się regułą, jak u Che, która zresztą jest zajebista.

Z powyższego wynika, że jestem w "czarnej dupie" z trzema wpisami.
Jeżeli komuś zależy żebym je uzupełnił, niech wpisze komentarz o treści "uzupełnij" do tego wpisu. Bo jak nie, to dam se siana ;)

Ciekawa rzecz. Pisząc na Bikestats naprawdę się uspokoiłem. Może ZUS z funduszy na świadczenia zdrowotne powinien dotować ten serwis.
Kategoria Użytkowo

Znowu koszty

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 5

Na szczęście tym razem wycieczka okazała się kosztowna dla Gora, a nie dla mnie.
Pojechaliśmy sobie bowiem we trzech, czyli Goro, Rooter i Ja przez Kampinos do Roztoki.
I to nie na piwo tylko zjeść :)
Stamtąd Rooter wraca do domu, a my z Gorem uderzamy w stronę Karpat. Uderzamy dosłownie i w przenośni. Ostatnie co zarejestrowałem to z mojej lewej strony takie zduszone coś pomiędzy UGHHHH, a QRFAAAA i zobaczyłem Gora jadącego na przednim kole, wysoko nad kierownicą.
Efekt:
Jest robota dla Che i koszty dla Gora :) © Niewe

Zawijamy zatem z buta do Roztoki gdzie Gora odbiera wóz serwisowy Rootera ze śpiącym Burzy Synem z tyłu, a ja sam sobie wracam rowerkiem troszkę naokoło czerwonym szlakiem, nie przedłużając jednak wycieczki zanadto, jako że lada chwila u Rootera będzie nasiadówa i nie chciałbym nic przeoczyć ;)

Podjazdy: 57 m

Skomplikowana operacja logistyczna

Wtorek, 2 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 0

Dostarczyć DO i potem odebrać Z serwisu dwa auta jednocześnie to nie jest proste zadanie logistyczne.
Ale z pomocą brata i roweru udało się to zrobić :)
Myślałem, że wyjdzie mi więcej kilometrów, ale brat okazał się bardziej pomocny niż pierwotnie zakładałem i się nie najeździłem.