Wiktorów-Zegrze-Serock-Pułtusk-Wyszków-Łochów

Sobota, 15 sierpnia 2009 · dodano: 15.08.2009 | Komentarze 2

Najpierw szybka rozgrzewka w drodze na Żerań, na spotkanie z Gorem. Na miejscu żalimy się sobie wzajemnie co komu się kończy w rowerze ;-) i grzejemy nad kanałkiem w kierunku Serocka na spotkanie ze Szwagrem. Szwagrowi też coś się ostatnio popsuło, więc będzie można ponarzekać gremialnie. Z Serocka przez Wierzbicę i Łachę nad samą Narwią jedziemy do Pułtuska. W Pułtusku znajdujemy czynną knajpę i spędzamy w niej przynajmniej godzinkę. To nasza ulubiona część wyjazdów rowerowych :-) Napici i posileni jedziemy dalej na północ wzdłuż Narwi. W jednej ze wsi trafiamy na festyn/odpust czy jak to się tam nazywa z okazji Najświętszej Marii Panny. Folklor na całego :-)
Człowiek-zakąska ;-) © Niewe

Oczywiście robimy po piwku. Dalej tradycyjnie wzdłuż zakola rzeki, odbijamy na południe i błądząc po polach oraz przekraczając niezliczone elektryczne pastuchy docieramy do linii kolejowej, wzdłuż której jedziemy do Wyszkowa. W Wyszkowie po odstaniu uczciwej kolejki spożywamy MegaCzaderskie Lody. Tu zdecydowanie trzeba będzie jeszcze wrócić. Po lodach ruszamy w kierunku Łochowa do stacji PKP. W połowie drogi rozstajemy się ze Szwagrem, który chyba wymiękł ;-) Wjeżdżając do Łochowa widzimy odjeżdżający pociąg. Następny mamy za godzinkę, więc poświęcamy czas na Ważne Sprawy w lokalnym barze. Godzinkę później siedzimy już w luksusowym wagonie Kolei Mazowieckich "pędząc" w kierunku Warszawy. W pociągu poznajemy parę Niemców jadących podróżujących z sakwami z Estonii, przez Litwę i Polskę. Na docelowej stacji Warszawa Wileńska zadają nam trudne pytanie gdzie tu kupić bilet do Berlina. Nie ma rady trzeba ich odholować na Warsaw Grand Central Station :-0 Goro odbija na Tarchomin, więc odstawiam Niemiaszków sam. Widzę, że są pod lekkim wrażeniem infrastrukturalnych ułatwień dla rowerzystów w centrum naszego pięknego miasta :-) Dalej już sam jadę przez Wolę na Jelonki gdzie czeka na mnie żonka z córką i zimnym Carlsbergiem. Bilans dnia całkiem przyjemny. 180 kilo w pedałach, z czego większość w terenie, całkiem przyzwoita średnia, odpowiedni promilaż ;-) i zajebiste krajobrazy. Muszę przyznać, że puszcza Biała i okolice to całkiem ładny kawałek Polski.
Niestety Goro i Szwagier całą drogę mocno zamulali i ciągle musiałem na nich czekać, są naprawdę słabi w tym sezonie :-P
Pozdrawiam
PS.
A jak wam się nie podoba taka wersja wydarzeń to se załóżcie swoje własne blogi :-P
Kategoria PKP, Na luzie

| 19:52 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj Za marne 10 złotych mogę zmienić ten opis ;-)
A wycieczka czadowa. Musimy jeszcze raz zaliczyć okolicę, bo warta jest tego. Od dobrych ludzi z Garniaka dostałem pełnej długości "ślad" szlaku czerwonego. Długość podobna, tyle że z Pułtuska zamiast nad rzeką leci na przełaj przez pola i Puszczę Białą cały czas ostro meandrując, przecina tory i dalej na Brańszczyk.
Tak więc pozostaje nam tylko uzgodnić termin :-)

PS.
Coś mi bikestats zaniżył średnią z wycieczki. Licznik wskazywał powyżej 22km/h
Goro
| 18:02 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj Ale pojechałeś po ambicji ;) Założyłem i teraz mogę przedstawić jak było naprawdę. Od samego początku zamulaleś Ty i dopiero pod koniec nawiązaleś walkę z nami. Ale nie istotne, zajefajna wycieczka no i końcówka. Dziwne, ale wrcalem do domu świeży jak ta lala, jednak browar czyni cuda (w sensie browary ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa palne