Noc Świętojańska z BGŻ

Czwartek, 24 czerwca 2010 · dodano: 25.06.2010 | Komentarze 10

"Już 24 czerwca wszyscy fani rowerów mogą wziąć udział w niecodziennej grze miejskiej. Każdy, kto odwiedzi rowerem oddziały Banku BGŻ w Warszawie, może "wykręcić" korzystne rabaty w sklepach SKI TEAM. Startujemy już od 19.00!"

Ugięliśmy się pod naporem marketingowego przekazu, poszliśmy na lep tej propagandy, daliśmy się omotać. Jak zwał, tak zwał. Najważniejsze, że było zaaaajebiście!!! :)

Odwiedziliśmy 18 z dwudziestu punktów kontrolnych, wylaliśmy może łez (ze śmiechu), uwaliliśmy się błotem, piachem, syfem z ulicy i zużyliśmy do końca klocki hamulcowe w obu kołach, a teraz siedzimy niewyspani w robocie.
Aaa no i poznaliśmy parę fajnych osób oraz spotkaliśmy Janka, którego bezczelnie nie poznałem ;)

Nasz team w kolejności według wzrostu, a odwrotnie do ilorazu inteligencji ;)

PS. Personel BGŻ-tu jest chyba werbowany na jakiś konkursach piękności ;)
Kategoria Na luzie, RJnO

| 12:49 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj No ale na KENie za to był termos z herbatą ;)
Goro
| 12:46 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj zapomniałem dodać, że trzeba unikac KEN-u ;)
| 12:45 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Tamka też stoi wysoko ;)
Galen
| 11:18 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Genialna impreza. Czekam na Wrocławską edycję :]
| 09:18 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Pani na Kasprzaka chciała sprawdzić mój sprzęt :P
Jak dla mnie prowadzi ten oddział ;)

gumis2323
| 09:09 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Ja też spędziłem tą noc na rowerze tylko najpierw pojechaliśmy do Wielkopolskiego Parku Narodowego a dopiero później do Poznania...i beż gier z BGŻ..
Pozdrawiam....:D
josiv
| 08:31 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj PS. Jak dla mnie 3 oddział na francuskiej wygrał klasyfikację personelu :)
| 08:26 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj 36% po założenia konta w bgz i przez dokonanie zakupu kartą powiązaną z tym kontem. Konto założyłem od razu na "mecie" ale zostawiłem tam też wszystkie podpisane dokument! (brawo Jasiu) idę zaraz odebrać. Generalnie najbardziej opłacalny wyścig w jakim do tej pory brałem udział, jak by traktować jak inwestycję to za każdy kilometr płacą coś koło 20-50 zł, za minutę na rowerze 9-22 zł, a za każdy pnk odwiedzony 70-200 zł :)
| 07:48 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj 18% z opcją podwojenia. Czyli 36%.
Jeździłem, na rowerze, miałem organizację, atmosferę i bufet sto razy lepsze niż na Mazovii i jeszcze mi za to dają rabat :)
marek
| 07:26 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj A wykręciliście przynajmniej jakieś rabaty ? :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tepez