Wyścig ze słońcem

Piątek, 2 lipca 2010 · dodano: 03.07.2010 | Komentarze 0

Miałem dziś wolne. Zamiast pracować, patrzyłem jak pracują inni. Miłe uczucie :)
Po południu pojechałem odebrać Gora z roboty, co ma chłopak sam wracać ;) Pojechaliśmy zarejestrować się na niedzielny maraton w Szydłowcu i na piwko Pod Rurę.
Po drodze zerkam jak rośnie wielki worek na nasze pieniądze.
Wielka pralnia publicznych pieniędzy © Niewe

U Gora mały relaks. Patrze jak gmera przy rowerze i sączę sobie Kasztelana. Lubie ten stan :)
Niestety trochę się zasiedziałem. Jak ruszyłem, zdałem sobie sprawę, że nie mam lampki, a chyba nie zdążę przed zmierzchem. Chyba :) A więc WYŚĆIG!! :)
Wałem do Jabłonnej, szutrówką przez Skierdy i dalej szosą do Nowego Dworu, cały czas w stronę słońca wiszącego nisko nad horyzontem. Przekraczam Wisłę i zapadam w lasy :) Od razu ciemniej i ładniej. Przez Jesionkę, Palmiry, Truskaw i Mariew gnam do domu. Z każdą chwilą robi się coraz ciemniej. Jak podjeżdżam do bramy, na horyzoncie widać już tylko czerwoną łunę. Czyli wygrałem, bo jednak nadal jest jasno :)