Praca

Poniedziałek, 13 września 2010 · dodano: 13.09.2010 | Komentarze 4

Nareszcie koniec weekendu i mogę trochę odpocząć w pracy :)
Ale najpierw trzeba do niej dotrzeć. Wyruszyłem tuż przed świtem z Pruszkowa, zajechałem do domku przepakować sakwę i przez Mariew i Truskaw poleciałem do fabryki. Szuter w Kampinosie cały czas zalany, reszta bez niespodzianek.
Kategoria Użytkowo

| 18:39 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj Jak były te lipcowe ulewy to pobliski strumyk wylał i przekroczył drogę zabierając jej trochę ze sobą. Powstało zagłębienie i teraz czy pada, czy nie pada stoi tam woda z pobliskich bagien. I to chyba nawet głęboka, bo wokół leżały pogubione tablice rejestracyjne.
josiv
| 13:01 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj Zalany? przed wczoraj byłem na trasie Granica-Górki, wczoraj Waw-Izabelin i było wilgotno, ale czy zalane....
No ale dziś nareszcie w tygodniu taka ładniejsza pewna pogoda bo ostatnie deszcze rozleniwiły i nie zachęcały na dojazdy do roboty. Oczywiście ja też rowerem, przy okazji jeszcze zwiedziłem Prage PN na krótki wypad do lekarza.
| 08:18 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj W wakacje nie było korków :) A dzisiaj był taki, że chyba jeszcze bym tkwił w aucie.
Goro
| 07:42 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj No no widzę, że sobota dała Ci do myślenia ;) Szkoda, że w wakacje nie jeździełeś, ale lepiej późno niż wcale.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa afree