Ciemnoooo...

Poniedziałek, 27 września 2010 · dodano: 27.09.2010 | Komentarze 3

Wieczorny telefon od Maćka i za 15 minut jestem pod bramą w pełnym rynsztunku. Z daleka od strony Zaborowa widzę nadjeżdżające UFO. To musi być Scrubby, ani chybi :) Jeszcze do dzisiaj wydawało mi się, że moja zmodowana Sigma PowerLed Black to cudo techniki świecące mocnym ultrabiałym światłem. Dwa chińskie, fotonowe działa, które odpalił Maciek pozbawiły mnie złudzeń. Chcem, chcem, chcem takie...
Maciek pamiętaj o mnie przy najbliższym zamówieniu!
Pętla przez Ławską Górę i Palmiry do Kampinówki na spotkanie z kolegą Maćka. Cały czas musiał siedzieć mu ostro na tyle, bo jak tylko odpadałem, to miałem problemy z dogonieniem ze względu na deficyt światła :/
Powrót przez Laski, Lipków, niebieskim do Budy i do domku. Dobrze spędzony wieczór :)

Goro
| 07:15 środa, 29 września 2010 | linkuj Patrząc na średnią to rzeczywiście było na luzie ;)
| 06:42 środa, 29 września 2010 | linkuj Nie jesteś "Hania" i nie jesteś "Zawody". "PKP" też omijaliśmy, "Góry" to to nie były. Więc musi zostać "Na Luzie" ;)
SCRUBBY
| 14:50 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Wolałbym nie określać tego wyjazdu "na luzie" bo mi nogi z dupci wypadały zaraz po zejściu z roweru. Jednak dziś jest już OK. Fajnie, że dałeś się namówić na nocną jazdę :)

ŁADUJ LAMPY NA ŚRODĘ (jutro)!!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyidr