Mazovia Sierpc

Wtorek, 3 maja 2011 · dodano: 04.05.2011 | Komentarze 7

Do Sierpca wybraliśmy się we troje. CheEvara, Goro i Ja :) Zazwyczaj śmigamy z Gorem na mega, ale damskie towarzystwo sprawiło, że kurka głupio tak jakoś.. ;)
Che na giga, a my jak dzieci?
No to pojechalim Giga. Niestety każde z innego sektora, więc na trasie nijak nie mogłem się zorientować jak daleko mam do nich :/
Na początek mały zonk.
Czekamy na pociąg © Niewe

Poprzednie sektory przeleciały, a my kiblujemy podczas gdy przybywa ludzi z dalszych sektorów. Łącznie stałem coś pod 1,5 minuty, bo pociąg zwalniał przed kolejnym przejazdem. Trochę to wypacza sens rywalizacji, ale trudno.

Trasa mimo narzekań wielu, że nudna, że piaszczysta ;) mi się podobała. Było sporo ubitych duktów leśnych, były jeziorka, stawy, bagna. Jednym słowem: ładnie było :) Oszczędzałem siły na giga, ale chyba przesadziłem, bo na rozjeździe nie czułem się nawet odrobinę zmęczony. Na Giga skręca nas czterech. Pierwszego gościa gubimy na pierwszym podjeździe, drugiego chwilę potem na piaszczystej sekcji. Zostaję sam z jakimś jegomościem co jedzie jakieś 10metrów za mną. Zwalniam więc w nadziei na stworzenie małego pociągu i krzyczę "dawaj gościu na koło" Na co "gościu" mnie dogania i wyprzedzając mówi "jakie dawaj, ja mam 60 lat młodzieńcze" :) Lubię go, dawno nikt do mnie nie mówił "młodzieńcze". W każdym razie chyba poczuł się urażony, bo narzucił takie tempo, że nie utrzymałem koła. Jego chyba też to jednak przerosło, bo na bufecie się zatrzymał, a ja pognałem dalej do samiuśkiego końca trasu już sam jak okiem sięgnąć. Trochę słaba taka jazda. Tłumów nie lubię, ale samemu na maratonie to jednak troszkę kiszka.
Jak wjeżdżam na metę to widzę, że Che i Goro już walą darmowe browarki. Kuźwa znowu mi dołożyli po parę minut. Oboje. Jedyna pociecha, że Che dołożyła też Gorowi :)
Kategoria Zawody

mtbxc
| 18:11 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Nieźle. Gigowcy. Z tym pociągiem to totalna porażka, ale co tam. W końcu to zabawa, chociaż byłbym mocno wkurzony gdybym tak musiał kiblować, nawet 90sekund...
CheEvara
| 12:16 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Pozwalam Ci tak myśleć. Jestem na tyle łaskawa, że na dodatek POCZEKAM NA CIEBIE NA MECIE :)))
| 11:26 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Skrócona trasa, pociąg, moje źle dobrane opony i mamy w sumie te 9 minut ;)
W Legionowie będzie inaczej :P
| 11:19 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Chyba makaronu do michy :P
No chyba, że skrócicie sobie trasę, co PRZECIEŻ JA ZROBIŁAM W SIERPCU :D
| 11:13 piątek, 6 maja 2011 | linkuj O nie! W Legionowie to my włożymy Tobie :DDDDDDDDDD
| 11:06 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Kocham Was obu!! :D
W Legionowie też Wam nawkładam!:D
Goro
| 09:43 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Kuźwa, to rzeczywiście straszne, że taka mała kobitka wsadza nam parę minut. Jak zobaczyłem Che kilkaset metrów przed metą to trochę zwątpiłem ;) Jednak na mnie nie musiała czekać ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz