Zakopower

Niedziela, 13 listopada 2011 · dodano: 17.11.2011 | Komentarze 8

Dzień drugi zaczynamy od podjazdu do schroniska Murowaniec. Przywołany już wcześniej Wojtek próbował nas do tego zniechęcić, ale po pierwsze primo, jesteśmy twardzi, po drugie primo, wokół Zakopanego jest naprawdę mało szlaków nieobjętych zakazami dla rowerów.
Potok od wieków drążący skały © Niewe

Mimo, że jest niedziela, a może właśnie dlatego napotykamy tylko pojedynczych turystów. Miła odmiana po Dolinie Chochołowskiej.
Odmienna jest też nawierzchnia, po której jedziemy. Zgodnie z tym co nam zapowiedział Wojtek droga wyłożona jest wielkimi, nierównymi kamieniami, z których cześć jest ruchoma i uślizguje się spod kół
Ostrość celowo ustawiona jest na kamienie, więc nie życzę sobie uwag w tej sprawie © Niewe

Drewniany mosteczek nie ugina sie, Che po nim jedzie, jedzie bo chce. © Niewe

Po trwającym prawie 40minut podjeździe docieramy do schroniska.
Murowaniec w pełnym słońcu © Niewe

Wyżej niestety wiszą już zakazy dla rowerzystów, a z przeprowadzonego w bufecie wywiadu wynika, że po szlaku mogą się kręcić strażnicy. Odpuszczamy sobie zatem i skupiamy się na tym w czym jesteśmy najlepsi :)
Regeneracja i integracja, ale bez masturbacji © Niewe

Poprawiamy jeszcze grzanym winkiem zaczyna zjazd. I teraz trochę przycukruję, ale ja naprawdę nie wiem jak Che dała radę zjechać to na raz, bez zatrzymywania. Ja chwilami miałem już ochotę zapłakać, tak bolały mnie łapy od trzymania kierownicy na tym kamienistym zjeździe. Ale zjechała. Twarda sztuka.
Ponieważ zostało nam jeszcze jakieś dwie i pół godzinki do zmierzchu kierujemy się dalej na wschód bez konkretnego planu. Niebieski szlak z Złotej Dolinie wygląda zachęcająca, ale kręci się tam sporo ludzi. Jedziemy więc jeszcze dalej do parkingu przy zielnym szlaku prowadzącym na Rusinową Polanę. Tam zasięgamy języka i podejmujemy wyzwanie Actimela.
Rozglądam sie, ale nigdzie nie widać zakazu dla rowerzystów ;) © Niewe

I chwilę później możemy znowu upajać się widokami i naszą przebiegłością
Dwa dranie na Rusinowej Polanie © Niewe

Właśnie w tym momencie dowiedziałem się, że zostałem wujkiem!!!! :) © Niewe

I przygotowujemy się do zjazdu
Przygotowania do zjazdu © Niewe

Zaliczamy rewelacyjny zjazd niebieskim, który wcześniej ominęliśmy i napieramy pędem do Zakopanego, bo Halina i mąż Maryli już czekają, a piwa same się nie wypiją :)
Kolejny rewelacyjny dzień za nami.
Kategoria Góry, Na luzie

zarazek
| 14:10 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Tejże samej niedzieli byłem zarówno rano jak i wieczorem w Murowańcu. Szkoda, żeśmy się rozminęli, na pewno bym zapytał, co to za wariaty rowerami po tych kamolach się tłuką. A tak to polazłem na Zawrat i Świnicę, gdzie mnie święta noc zastanęła. :)
| 18:11 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Wysokość była taka, że brakowało tlenu co zresztą widać po moim nieskładnym wpisie :)
mors
| 17:22 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj - zakazy są dla ciot;
- ból rąk mimo amora -gay;
- niepodawanie wysokości n.p.m. - jak wyżej.
A najlepiej osobno wysokość dla siebie i dla Małej. ;p
CheEvara
| 12:54 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Aha. I my obiad.
| 11:54 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Ja obiad tylko ;)
CheEvara
| 11:53 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Którego to W OGÓLE KURFA nie tknąłeś. Ja i tej szarlotki:P
| 11:45 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Teraz napiszę: ja chciałem jechać, a Che uparła się na wino :P
CheEvara
| 11:12 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj O, a tu SŁUSZNIE nie napisałeś, że jestem DEMOTYWUJĄCA:D
A ja zapamiętam se to do końca żywota mojego (je ZUS):D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa utree