Psychopatów na szczęście nie brakuje :)

Czwartek, 12 kwietnia 2012 · dodano: 16.04.2012 | Komentarze 17

Jak słusznie zauważył niejaki ablababla psychopatów nie brakuje, a numery nie są po to, żeby z nimi latać po komendach. Jadąc po pracy do fabryki Gora trafiłem na auto zaparkowane na ścieżce rowerowej i zrobiłem fotkę z zamiarem udostępnienia jej naszej dzielnej Straży Miejskiej.

WPN99MY © Niewe

Dosłownie dwie minuty później jak tamtędy wracałem karząca ręka sprawiedliwości już dosięgła tego złoczyńcę :)

Karząca ręka sprawiedliwości dosięgnie każdego © Niewe

Z Gorem śmignęliśmy sobie do Samiry, a potem na Zachodni wyczaić co i jak z tymi pociągami do Otwocka, bo co innego stoi w Internecie, a co innego jest w Realu, a my sobie nie możemy pozwolić na błędy w sobotę rano. Na dworzec wpada też Janek i od razu robi się romantycznie. To w końcu tu się poznaliśmy dwa lata temu ;)
Na tę okoliczność zajechaliśmy do Bemola na JEDNO piwo :)
Kategoria Użytkowo

| 14:08 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Zwróć uwagę, że przyznałem ją innemu urzędnikowi, a nie, za przeproszeniem, petentowi.
Anonimowy urzędnik | 12:35 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Przyznałeś mi rację... co za z ciebie za urzędnik?!
| 17:38 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo słuszna uwaga. Serce powinno być w cudzysłowie.
Anonimowy urzędnik | 13:40 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj "Ja mam duszę i serce urzędnika."

ABDŻEKTIF!
Urzędnik nie ma serca!!
| 20:01 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Byle nie transportem indywidualnym, lecz rowerem lub komunikacją zbiorową. Wtedy to jeszcze jakoś ujdzie.
kosma100
| 19:36 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Niewe Nie pójdziemy (o! przypomniał mi sie kawałek Strajku) - pojedziemy tą drogą ;-)
| 19:33 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Ludwiku DJK! Kosmo! amigo i inni!!
Nie idźcie tą drogą!
Nawet jeśli kusi.
amiga
| 19:29 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Dzisiaj na ścieżce rowerowej na odcinku może 50m stało 6 takich baranów. Zastanawiałem się, czy nie pou...ć im lusterek - oj kusiło.
Czekam na karne k***y w sklepie z gadżetami BS, może wkrótce będą ?
kosma100
| 19:21 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj No przecież zostawił 1,5 metra chodnika :D
Karny K*** na szybę!!!
:-)
Pozdrawiam :)
ablababla
| 15:55 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Zwierciadło pewnie zwiędło pod wpływem spojrzenia przerażonego bajkera tudzież pisku wściekłej bajkerki.
Też jestem za karnymi kutasami. Ale zasadniczo nie zgadzam się z utrwalaniem wizerunku poczciwego penisa jako źródła wszelkiego zła, brzydoty i ogólnego niepowodzenia.
Potem połowa populacji walczy usilnie z kompleksami....
Wręcz odwrotnie - w ramach rewitalizacji polityki rodzinnej oraz dobrze pojętego zdrowia psychicznego (i fizycznego) obywateli rząd powinien zrobić cykl maratonów MTB o Puchar Penisa. Oczywiście bez opłat :)
djk71
| 15:33 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Ktoś miał długie ręce...
Zamówiłeś już u Kosmy Karne k...?
k4r3l | 11:48 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj wczoraj to samo przytrafiło się parkującemu na całej szerokości chodnika :) trzeba sobie jakoś radzić z buractwem :)
| 10:27 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Ja mam duszę i serce urzędnika. Nawet złapany za rękę na gorącym uczynku będę twierdził, że to nie moja ręka :P
Hipek
| 10:20 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Się przyznaj, że to Tobie się niechcący "zawadziło" łokciem. Trzy razy :)
| 10:16 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj No to zdobył właśnie pierwsze szlify ;)
lukasz78
| 10:15 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Oj tam, on ma rejestrację z Płońska, a w Płońsku nie ma DDR-ów, więc on taki nieobyty :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiek