Mazovia Olsztyn

Niedziela, 6 maja 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 11

Ubzdurałem sobie przed tym maratonem kilka rzeczy.
Po pierwsze, że będzie cały czas szeroko jak w Ełku i będzie można spoko wyprzedzać.
Po drugie, że jak będzie szeroko to będzie można spoko wyprzedzać :)
Z obu tych powodów nie dramatyzowałem i nie podjąłem żadnych kroków w celu wystartowania z sektora wyższego niż jedenasty.
I w obu tych przypadkach się niestety pomyliłem.
Po tym co zobaczyłem zastanawiam się jak to jest, że osoby startujące z końca stawki przeżywają w ogóle te maratony. Jazda dwumetrowym slalomem pomiędzy dziurami, nagłe zmiany pasa, napieranie na osobę wyprzedzającą (no bo przeca rower jedzie w tą stronę, w którą rowerzysta kieruje rozdziawioną gębę) itp. to chleb powszedni.
Absolutnym hitem był dla mnie jeden z pierwszych zakrętów, który zaatakowałem od zewnętrznej, a kilka osób z wewnątrz przeleciało mi przed przednim kołem, bo „złożyli” się w zakręt w zasadzie już w jego połowie.
Po tym krótki demo całkowicie zrezygnowałem z walki z obawy o swoje zdrowie. Nie mam ochoty na kolejną w tym roku przerwę w jeżdżeniu. Grzecznie jechałem w kolumnie, hamowałem na zjazdach i hamowałem na podjazdach :)

To nie ja tak wykadrowałem to zdjęcie. To Pijący Mleko. Widać do czego prowadzi picie mleka. © Niewe

Po rozjeździe na Giga zostałem całkowicie sam. Dopiero w okolicach 60.km zobaczyłem w oddali innego zawodnika. Dogoniłem, pogadałem, zostawiłem, a potem się zgubiłem :)
Trochę połaziłem po lesie, a w końcu wróciłem po śladzie atakując metę od drugiej strony czym kompletnie zaskoczyłem obsługę :) Zdążyłem jednak idealnie na czas , na miejsce, na pewno, bo akurat wyczytywano Che na podium i zdążyłem se popaczeć :)

No i o. Tak po prostu. © Niewe
Kategoria Zawody

| 12:28 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj To nie ja uciąłem tylko GPS.
A z zaległościami poradzisz sobie metodą "opis u Niewe" :)
Goro
| 12:10 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Główny nawigator na orientach, z GPS-em na kierze i się pogubił ;)
Do tego parę kilo obciął ;)
Teraz uświadomiłem sobie w jakiej dupie jestem z wpisami ;(
| 21:05 środa, 9 maja 2012 | linkuj Dobrze chociaż, że start ogarnąłem normalnie :)
chrisEM
| 20:54 środa, 9 maja 2012 | linkuj Kiedyś moja szwagierka tak jechała na mazovii, że w pewnym momencie była przed Rękawkiem, Zamaną i całą elytą. To dopiero musieli być zaskoczeni. Chociaż przyznam że atak na metę z drugiej strony też mi zaimponował.
| 13:07 środa, 9 maja 2012 | linkuj Trochę krasulek się na miejscu kręciło :P
TrinkeMilch
| 12:59 środa, 9 maja 2012 | linkuj to jak z Ciebie ... za przeproszeniem taka delikatność ... to przynajmniej jakąś krasulę byś przyprowadził
a ja bym sobie już sam przygotował co trza
ciepłe czy nie, a na nogi by mnie postawiło
| 12:45 środa, 9 maja 2012 | linkuj Nie ma w tym wszechświecie narzędzi dostatecznie wymyślnych i sterylnych, abym mógł ci coś tak obrzydliwego i odrażającego jak, za przeproszeniem, mleko podać :P
TrinkeMilch
| 12:39 środa, 9 maja 2012 | linkuj Sam se kadruj ... :)
Trza było dostarczyć mleko,
to może bym był bardziej przytomny przy foceniu ...
| 11:27 środa, 9 maja 2012 | linkuj Mniej więcej właśnie tak tylko zdecydowanie chłodniej było. Ale tak, to tak.
puchaty
| 11:25 środa, 9 maja 2012 | linkuj Gratuluję!
Jechałeś więc niczym ten Cavendish, któren finiszował napierając 70 km/h a jeden Włoch z Włoch przejechał przed nim zahaczając swym tylnym kołem o jego przednie, co spowodowało ogólną rozpierduchę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwow