Zbieram zbieraninę i ją gdzieś zabieram.

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 10

Ponieważ Che już się na temat czwartku obszernie, za przeproszeniem, rozpruła, ja sobie daruję ograniczając się do wstawienia fotek, które jak zwykle mam tylko ja :)

Galeria niewyględnych ryłów :) © Niewe

Tyle popiliśmy, że aż zobaczyliśmy pawia :) © Niewe

Che jak popije to lubi sobie pojeść. Najlepiej drób, bo wiadomo.. białeczko. © Niewe

- Ładny zachód slońca u ciebie na wsi. - Dziękuję ;) © Niewe

I po maju :)

CheEvara
| 12:41 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Ani też w ciemię nie byłam KLEPKANA:D:D
| 12:38 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Widać, żeś pawiu spod ogona nie wypadła :D
CheEvara
| 12:36 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Nie bój, nie bój, kiedyś Ci zhakuję to konto i narobię takiego PROsyfu, że CAŁY NARÓD BĘDZIE CI ZAZDRASZCZAAAAAŁ! :)
| 12:34 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Wytapiająca się łyda podpada pod kategorię "trening", a na tym blogu jest zabronione pisanie o tym :P
CheEvara
| 12:31 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Nikt. NIKT kuźwa nie zwraca uwagi na moją powoli wytapiającą się lewą łydę.
Wszyscy tylko kyrwa o ptakach!
Ptaki sraki!:D
| 12:27 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj To raczej paw puszczający Che :)
Iwa
| 09:31 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Ja bym tę fotę nazwała - Che puszczająca pawia ;) albo Che, która nie wypadła sroce spod ogona tylko pawiowi(pawiu?) ;)
zarazek
| 09:04 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Temu pawiu jakoś tak dziwnie pod ogonem jest.
CheEvara
| 08:50 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Tu nie ma nic do śmiacia! Głodna stamtąd wracałam (acz ucieszona, że paw mnie pawiem OD TYŁU nie poczęstował. A w sumie mógł. Jak wujek Stalin. Zabić):))
Iwa
| 08:32 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Uśmiałam się z po tym zdjęciu z pawiem :))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itree