Zostałem „kibicem”

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 15

Generalnie ze mnie taki kibic, że na meczu Polska-Rosja zasnąłem jakoś tak zaraz po bramce Rosjan.
Tak się przejąłem.
No ale wczoraj zadzwonił Marcin, prosił, prosił i wyprosił ;)
Lubię gościa, więc wysupłałem trzy stówki i umówiłem się na mecz.

Zatem rano do pracy rowerkiem. Po pracy szybko do ojca po świece dymne i maczetę, a potem do mamy na obiad (żeby mieć siłę na naparzanie się z psami) i na Pragę gdzie porzucam rower u Marcina i idziemy na piwo.
Znaczy na mecz też idziemy, ale na piwo najpierw. Nie wiadomo jak będzie na stadionie, więc lepiej wypić już przed.

A na stadionie sodoma i gomora. Pierwsze co widzę to dziewczyny trzymające transparent z napisem facepainting. Myślę sobie, że skoro fajny jest facesitting, cumswaping i deepthroating, to taki facepainting też może być interesujący. Zaciekawiony podchodzę bliżej, a tam młode dziewczyny malują facetom na ryjach flagi różnych państw z naciskiem na Czechy i Portugalię.

No nawet mnie nie kręcą takie perwersje.

Odpuszczam zatem i udaję się po browar.

W tym momencie na chwilę przerywam pisanie i idę sobie rzygnąć na wspomnienie tego kwacha.

A mecz jak mecz.
Dwudziestu dwóch gości biega za piłką próbując trafić trzech takich w garniturach (albo w czarnych t-shirtach, nie wiem, bo z daleka słabo widać), a oni robią uniki, gwiżdżą i machają flagami.
Dużo ciekawsi jak dla mnie byli ludzie na widowni. Na przykład panienka przed nami, która po bramce dla Portugalii przywarła do swojego misia mówiąc:
- Jezu, jak się cieszę.
:D :D :D

Ja do teraz się z tego cieszę :)

Zainspirował mnie pewien wielki mąż stanu ;) © Niewe

No i jeszcze słów parę o najsłynniejszej polskiej kibicce. Ponoć to jakaś modelka oczywiście zupełnie „przypadkowo” uchwycona przez fotoreporterów na widowni. Widziana w gazecie czy w telewizji odstrasza plastikiem, dziubkiem i głupotą.

Widziana na żywo po prostu powala.
To trochę jak z Akropolem. Nie chciałbym tam mieszkać, ale proporcje idealne :)

Po meczu się sprawnie ewakuowaliśmy, udaliśmy do Obcego i grzecznie pojechałem do domu. A policji było tyle, że naprawdę się dziwię, że nie zostałem zatrzymany do kontroli. Nawet pod Babicami stali znudzeni i nic ode mnie nie chcieli mimo, że byłem jedynym użytkownikiem drogi w zasięgu wzroku.

Aaa i spotkałem Prunia w pracy. Próbowałem pertraktować, żeby zmienił na wyświetlaczu „ZJAZD DO ZAJEZDNI” na „719” i mnie podrzucił na wiochę, ale chyba za mało zaproponowałem, bo musiałem jednak popedałować sam :)

Fajny był dzień, ale na sen zostały mi tylko cztery godziny.

A Obcego teraz w rewanżu za bilet nie będę więcej wyzywał publicznie od ciot.

Przez jakieś trzy tygodnie :)
Kategoria Użytkowo

| 06:24 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Pozostawienie skargi bez rozpoznania to w świetle KPA nie jest decyzja, lecz zwykła czynność administracyjna. Czyli nie można się odwoływać.
Krótko mówiąc: gajowy zostaje.
Z Poważaniem ;)
chrisEM
| 13:48 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Drogi Panie.
Wiem, że porwałem się z motyką na słońce. Że Pan jako osoba piastująca, w pismach odmownych, nie ma sobie równych. Będę się jednak upierał co do tego iż zdjęcie Prezydenta Gajowego (co prawda dla zmyłki bez wąsów i okularów) można a nawet należy zastąpić zdjęciem lub zdjęciami najsłynniejszej tudzież dziewczyny. Nie będę się upierał co do akropolu.
Z poważaniem.
| 11:28 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Warszawa 03.07.2012
Do: ChrisEM

Szanowny Panie.
W odpowiedzi na Pana zażalenie z dnia 02.07.2012 w sprawie nieprawidłowej i niezadowalającej Pana formy prowadzenia tego bloga, uprzejmie informuję, że zostało ono zakwalifikowane jako skarga i zarejestrowane w rejestrze skarg i wniosków pod numerem: 98762341134/PN/ZT/pocałujtanaswdupę/07/2012
Na ten numer należy się powoływać w przypadku prowadzenia dalszej korespondencji w tej samej sprawie.
Jednocześnie z wielką przykrością i ogromnym żalem informuję, że ze względów formalnych Pana skarga zostanie pozostawiona bez rozpoznania i nie zostaną Panu udzielone w tej sprawie żadne wyjaśnienia.

UZASADNIENIE

Wnosząc swoje zażalenie w dniu 02.07.2012 drogą elektroniczną, wprawdzie spełnił Pan wymóg właściwej formy dostarczenia zażalenia, bowiem drogą elektroniczną, mogą być wnoszone do organów administracji publicznej zarówno podania, tj. żądania, wyjaśnienia, odwołania i zażalenia (art. 63 § 1 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, tekst jednolity DzU z 2000 nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), jak i skargi i wnioski (§ 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - DzU z 2002 nr 5, poz. 46) to jednocześnie nie dopełnił Pan obowiązku podania własnego imienia, nazwiska oraz adresu, a to w przypadku skarg i wniosków skutkuje pozostawieniem ich bez rozpoznania wobec czego postanowiono jak na wstępie.

Podstawa prawna:
Art. § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - DzU z 2002 nr 5, poz. 46

Z Poważaniem
chrisEM
| 17:07 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj Skierniewice 2012
Do Administratora
Zażalenie

W dniu 02.07.2012 przejrzałem najpierw pobieżnie, a potem wnikliwie, wpis na blogu rowerowym BS. Pan Piotr N. opisuje na nim swoje erotyczne fantazje nie popierając ich chociażby zdjęciami.
I tak we wpisie "zostałem kibicem":
a. dziewczyny i facepetting - zdjęcia brak
b. najsłynniejsza polska kibicka - zdjęcia brak
c. panienka przed nami - zdjęcia brak
d. akropol - zdjęcia brak
Zamiast tego zamieszczone jest zdjęcie (w lustrzanym odbiciu) jakiegoś koleżki z kwaśnym wyrazem. Jakby po Carlsbergu.
Się uprasza o dodawanie pełnowartościowych wpisów.
Z poważaniem
Sol
| 08:04 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Aha, np. deputat piwny. Tak mi się jakoś dziwnie widzi, że zebranie kilkuset tysięcy podpisów pod taką inicjatywą nie byłoby szczególnym problemem ;)
| 21:29 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Powinny być jakieś dopłaty albo zapomogi dla tych co mają braci ;)
Sol
| 21:26 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj OMG, przecież to oczywiste, że za wejściową. Gdybym sam nie miał brata to bym nie uwierzył, że można być tak nieyntelygentnym.
| 20:27 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Ja nie wiem co Carlsberg zrobił, ale wiem czego nie zrobił. Piwa nie zrobił na pewno.
A w kwestii miejsc to najbardziej ubawił mnie mój brat. Jak mu powiedziałem, że mieliśmy miejsca za bramką to się spytał za czyją :D
obcy17
| 20:05 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj ...... i jako jedyny zostałem zrewidowany przez PANIĄ :)
CheEvara
| 18:11 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj To nie były złe miejsca??:D Za bramką zawsze są złe:D
A zwłaszcza za trzy stówy:D:D
obcy17
| 13:48 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj "Misiu pojedziemy do Paryża??".
Co też Carlsberg musiał zrobić onemu piwu że Niewe nie dał rady wypić tego szajsu? JEdynym plusem tej cieczy była temperatura. No i miejsca złe nie były. Dźenerali in +.
| 07:52 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Mnie nie przekonuj.
A raz chciałem pójść. Na własne oczy obaczyć co to takiego ten cały stadion :)
Hipek
| 07:50 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj To jest powód, dla którego nie chodzę na stadiony. Mogę sobie mecz oglądac w domu, mogę nie, ale piwo mam własne i dobre. I zimne. I tańsze. I jestem trzy stówki do przodu na zakup kolejnych piw.
| 07:45 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Nie nazywajmy więcej tego co tam serwują piwem. To uwłacza innym piwom.
Hipek
| 07:42 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Po minie widać, że z piwem było kiepsko.
A szalik nadal źle trzymasz. :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ragna