Ilona B.

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 03.08.2012 | Komentarze 4

Czysto użytkowa jazda czyli do pracy, bo trzeba, do Pani Mamy, bo dysponowała pysznymi warzywkami bez chemii, zgarnąć po drodze Che, bo też lubi warzywka bez chemii i lubi jak ją zgarniam (tu już może być trochę chemii) i zuruck nach Hause, bo gdzieś mieszkać trzeba zahaczając jednak o karczmę w Janowie, bo duszno i pić się chce.

Wiadomo.

Nie wiadomo tylko kto to ta Ilona.B

Ilona B. © Niewe
Kategoria Użytkowo

CheEvara
| 15:49 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Przebiłeś mnię! :D:D:D
| 13:21 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Jak hejnał brzmi jej śmiech, gdy cała wiocha śpi,
Nie wytrzeźwiała od soboty, balet trwa już cztery dni!

A nie. To z kolei o Karolajnie.
Pomyliłem piguły ;)
CheEvara
| 12:05 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Wyebała go z mieszkania, to tonący balkonu się chwyta:D

Mam nawet piosenkę na tę okazyję: Tę burzę włosów każdy zna, tak to Ylona, Ylona, Ylona Be!
:D
Goro
| 11:56 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj to jest on: Ilon OB ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic