Nogi mnie bolą po maratonie albo od kopania rowa pod tuje.

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 8

Dzisiaj na singlu w Laskach o mało nie zderzyłem się czołowo z trollem na Ukrainie. Wszedł w zakręt jak rasowy ścigant, a kiedy mnie zobaczył, położył rower jeszcze bardziej, wykonał widowiskowy dryf obu kół, ściął dwie małe brzózki, ale utrzymał się siodle w międzyczasie rzucając jeszcze w eter soczystą kurrrwę :)

I cały czas mam ładnie w drodze do pracy :)

Cienie coraz dłuższe. To skłania do refleksji. © Niewe

Po pracy śmignąłem sobie nad Wisłę. Niestety albo wyłowiono jakiegoś topielca, albo pilnują skarbów z potopu, w każdym razie ścieżka terenowa wygrodzona prawie od Grota do Gdańskiego :/
Pobrałem ja sobie za pokwitowaniem z roboty moją ulubioną Che i razem śmignęliśmy kołować (bo na rowerach) prezent dla mojej osobistej Pani Mamy co to właśnie dziś narodziła się ponownie :)

Aaaa taki tam mural na mieście żem wypaczał © Niewe

Śmiganie lasem po zmierzchu będzie się teraz niestety odbywać coraz częściej. To ewidentnie ta gorsza strona jesieni.
Kategoria Użytkowo

| 07:00 czwartek, 27 września 2012 | linkuj @Siwy - widzę, że jara cię pisanie o tym :P
@Che - i jaki ogród tujowy się zrobił :)
CheEvara
| 06:12 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Powiem Ci, że to bardzo tujowo, że Cię nogi bolą;)
siwy-zgr
| 19:41 środa, 26 września 2012 | linkuj Nie lubi po ciemku, ale lubi jak go... łapiesz od tyłu i zaglądasz w dziurkę? Chyba do siebie pasujecie ;)
Hipek
| 12:32 środa, 26 września 2012 | linkuj Zdarza się. W końcu po ciemku nic nie widać, można tylko macać teren przed sobą. :)
| 11:47 środa, 26 września 2012 | linkuj On tak reaguje, a właściwie nie reaguje na ciemność. Nie lubi po ciemku i już :P
Hipek
| 11:46 środa, 26 września 2012 | linkuj 1. Doceniam, bo ujęło mnie to głębokie wyznanie.
2. Twój aparat zawsze tak reaguje na jesień? Aparat fotograficzny, rzecz jasna. ;)
| 11:41 środa, 26 września 2012 | linkuj 1.Rzadko się trafia facet, który to potrafi docenić :P
2. Aparat mi nie domaga po ciemaku. Fotograficzny aparat. Żeby nie było, że rzadko się trafiam ;)
Hipek
| 11:34 środa, 26 września 2012 | linkuj 1. Rzadko się trafia facet, który się chwali, że sam sobie skopał rowa.
2. To nie gorsza strona jesieni, tylko zwiększone możliwości intensywnej eksploracji terenu. Szukaj wyzwań, nie problemów. :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieupo