Ja w sprawie roweru.

Czwartek, 27 września 2012 · dodano: 01.10.2012 | Komentarze 11

Ło Jezu jak ciężko mi się dzisiaj jechało.
Zazwyczaj jeżdżę lasem, a dzisiaj nie wiem czemu wybrałem wariant bardziej szosowy i oczywiście od razu pod wryłowiater. Się uchetałem jak przy trójce dzieci z ADHD.

Po pracy w sumie nie lepiej. W którą stronę bym nie jechał to ciągle pod wiatr :)
Podjechałem zgarnąć z roboty taką jedną co to ma straszne chody w Erbajku i polecieliśmy razem do wyżej wymienionego obadać temat zagęszczenia rowerów w garażu. Niestety wstępnie wychodzi na to, że Spec swoich rowerów sprzedawać nie lubi i całe gówno załatwiliśmy. W międzyczasie telefonicznie przypałętał się Goro, który postanowił wejść na nowy, wyższy level i pojechał kupić sobie swój własny, nie pożyczany ciągle ode mnie, mapnik :) Zjechaliśmy się zatem z mistrzem ścieżki na Prymasa i razem udaliśmy się na paszę, bo jak wszyscy rowerzyści tako i my na tychże rowerach zużywamy kalorie.
I znowu powrót lasami po ciemku.

Jakoś słabo jak we wpisie nie ma zdjęć, więc zapodaję fotki fajnej studni pod Che fabryką :)

Długo nie czekałem, ale studnię obczaić zdążyłem. © Niewe
Kategoria Użytkowo

| 17:39 środa, 3 października 2012 | linkuj @Iwa - Może to właśnie to podwórko :)
@siwy zgredzie ;) - nie lenię się tylko produkuję wpis z soboty. Przyjdzie pora i na niedzielę :P
siwy-zgr
| 16:24 środa, 3 października 2012 | linkuj lenisz sie panie :)
Iwa
| 16:11 środa, 3 października 2012 | linkuj Widok jak na podwórko Korby z filmu Lejdis :D
izka
| 07:23 środa, 3 października 2012 | linkuj Na takim jednym przypadkowym dziedzińcu :)
Hipek
| 11:39 wtorek, 2 października 2012 | linkuj A, no no. To ja tam raz byłem niedaleko. Tam, gdzie te budynki.
| 11:33 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Dokładnie. Tam gdzie tak dużo budynków stoi :)
| 11:33 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Blisko, bo też w Warszawie :D
| 11:26 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Nie-e. Ale blisko :)
Savil
| 11:23 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Studnia to Nowogrodzka? Bo tak wygląda :)
| 11:14 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Uhm :)
Hipek
| 11:10 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Mistrz ścieżki na Prymasa?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zylis