Podjazdy: 56 m
Rower:Spec Epic

Każden korzeń mój i rower też mój.

Niedziela, 28 października 2012 · dodano: 02.11.2012 | Komentarze 4

Zagęszcza się sytuacja w garażu. Jeszcze trochę i nie będzie gdzie trzymać auta, bowiem jako rzekłem tydzień temu jazda fullem urzekła mnie na tyle, że też sobie taki sprawiłem.
Może nie identyczny, ale podobny.

Trzeba będzie chyba jakie haki kupić do wieszania tych rowerów © Niewe

Teorytecznie ma wyjątkowo przebiegłe zawieszenie tylne, które samo się usztywnia kiedy sztywnym być wypada i samo robi się miękkie kiedy miękkim być można.
Teoretycznie, bo w praktyce ciężko było mi to sprawdzić.
Po pierwsze dlatego, że nie wszystko jeszcze dobrze wyregulowałem.
Po drugie dlatego, że pogoda średnio dopisała. Po pół godziny jazdy, byłem już tak przemoczony, że obrałem kurs powrotny i zaszyłem się w chałupie.

Ale dziury na naszym wiejskim asfalcie wybierał pięknie :)

| 07:43 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Ja taki hak już mam. Oczywiście sporo taniej ;)
chrisEM
| 10:21 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Najsampierw kup hak do przerzutki. Taka jedna może Ci dopomóc, ale lojalnie ostrzegam, że dziwnie pachnie taki hak ;)
| 09:22 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj I tak wykazałem silną wolę. W zeszłym roku przejechałem się carbonowym fullem na 29 calowych kołach ;)
zarazek
| 09:16 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj Prośby typu "no daj się przejechać" są jednak ryzykowne finansowo. ;) W 2011 kumpel "dał się przejechać" swoim GT Avalanszem, co poskutkowało porzuceniem przeze mnie trekkinga i zakupem Renegata 26x2.25 :) Na szczęście nie mam w okolicy nikogo z fullem! :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo