Podjazdy: 78 m
Rower:Spec Epic

Się porobiło 2

Sobota, 22 grudnia 2012 · dodano: 28.12.2012 | Komentarze 5

Teraz to dopiero się porobiło.
W sobotni poranek (czytaj ok. 13:00) w nasze skromne progi zawitał dawno nie widziany Radosław. Nie mam żadnych wątpliwości, że to naprawdę był ON, ponieważ mimo tego, że widzieliśmy się ostatnio dość dawno (chyba na Harpaganie), powitał mnie od wejścia (w zasadzie to już z podjazdu) jakże miłym memu uchu tradycyjnym staropolskim:
- Dajcie mi jakiś browarek! :)

Czyli to on i jak zwykle w formie.
Wypiliśmy zatem śniadanko i wyskoczyliśmy do lasu na krótką przejażdżkę.

To Radek! To naprawdę on! © Niewe

Pokręciliśmy się z grubsza w okolicy Roztoki trzymając się głównie wyjeżdżonych kolein, bo jazda w rozdeptanym śniegu była mało przyjemna. Podejrzeliśmy jedną sarenkę i parę łosi, poplotkowaliśmy jak baby i ustaliliśmy cele na przyszły rok (w sumie nie wiem po co, bo żaden z nas nie należy do tych co to się trzymają tego co wcześniej ustalili).

No i się porobiło naprawdę nieźle, bo pod koniec Radek nie nadążał mimo, że nie jechaliśmy szybko. No ale jak się imprezuje non stop przez 6 tygodni to tak bywa. Wiem coś o tym :)

CheEvara
| 13:19 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj Potwierdzam. Trenażer est.
Czy natomiast ssie, to muszę pomyśleć. Ale gdyby ssał, to wyjaśniłaby się sprawa tajemniczego mlaskania, jakie rozchodzi się w Domu Złym;)
| 09:00 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Rolka ssie :P
A w ogóle to ponoć leży takowa w garażu. Tako rzecze Che, ale ja jej na tym nie widziałem.
SCRUBBY
| 08:08 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj To może choć rolkę zakup... Głupio tak zupełnie nie jeździć...
| 11:47 piątek, 28 grudnia 2012 | linkuj Nie da rady. Jeszcze trawnik rozjeździ i wtedy to dopiero się porobi ;)
kosma100
| 11:03 piątek, 28 grudnia 2012 | linkuj Się porobiło.
Niewe Apeluję do Ciebie byś wydłużył łańcuch Che (z kuchni lub sypialni) żeby sięgał choć podwórka - robiłaby wtedy kółka po podwórku ;-)
To, to się dopiero porobiło! Che nie jeździ!

Pozdrawiam ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iemaj