Podjazdy: 45 m

Wycieczka nr 2/13

Czwartek, 14 lutego 2013 · dodano: 15.02.2013 | Komentarze 4

Jak dalej będę jeździł z taką częstotliwością, to będę musiał tak numerować wycieczki żeby się nie pogubić :)

Dzisiaj krótka pętla z Che po Kampinosie. Ponieważ to Walentynki ślad wycieczki wyszedł nam w kształcie serca, ale tego nie udostępniam, bo to zbyt prywatne :P

Waruny w lesie takie o. © Niewe

| 17:25 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Che jak do tego dodam kursy z buta do garażu po browarki to bende rzondził na BS.
Sol Nie chcę Ci niszczyć dzieciństwa, ale rodzice Cię oszukiwali. Serce ma inny kształt ;)
Zarazek Niestety nie mogę obiecać poprawy. Ptaki śpiewają, koty się kocą, wiosna nadciąga. Wyczuwam ją i się rozkręcam :P
zarazek
| 21:46 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Niewe, wyluzuj, bo już nie nadanżam z czytaniem coraz to nowych wpisów! :)
Sol
| 14:43 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj W necie nie ma prywatności drogi Niełe. Wasz ślad już dawno tam jest.

CheEvara
| 11:07 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Z wczoraj masz kilkanaście metrów z trenażera, jak se to zsumujesz, to na koniec roku i tak będziesz w Top5:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwato