Znowu orane

Poniedziałek, 18 marca 2013 · dodano: 20.03.2013 | Komentarze 2

Tym razem było orane ze względów higieniczno estetycznych, albowiem musiałem się stawić w przedszkolu i jakoś wyglądać, a nawet zadać szyku. W tej skomplikowanej sytuacji odpuściliśmy sobie leśne drogi wokół Izabelina i Klaudyna i „pomknęliśmy” Arkuszową prosto pod wiejący ze wschodu wiatr. Owo „pomykanie” było dla mnie o tyle deprymujące, że z trudem utrzymywałem koło Che, która chyba od biegania wokół domu zrobiła się groźna i silna :)

Zaczem (czadowe słowo to zaczem) jednak nawiedziłem przedszkole, odstawiłem Che na Muranów celem nabycia na raty blendera. To „na raty” polega na tym, że kupiliśmy tylko ostrze, bo reszta ponoć jest :)

Ostatecznie do przedszkola dotarłem czysty jak kot po posiłku, czyli zgodnie z planem.

W czasie kiedy ja, niczym Guliwer, siedziałem na malutkim, przedszkolnym krzesełku, przy równie komicznie małym stoliku, Che wspięła się na organizacyjne wyżyny i tak wszystko ustawiła, że jak wydostałem się z krainy liliputów, to chwilę później już plotkowaliśmy we troje, czyli nas dwoje i Goro :)

A że zimny wiatr wysysa z człowieka siły jak budzik przed dziewiątą, pojechaliśmy na nasze ulubione naleśniki i alkohol niskoprocentowy, niepasteryzowany, świeży z natury.
Potem pozostało tylko rozdzielić lampki i przedostać się lasami do domu. W lesie okazało się, że nie takie tam błoto jak je malują i w tej sytuacji następna wycieczka będzie już w terenie :)
Kategoria Użytkowo

| 21:36 środa, 20 marca 2013 | linkuj Można to nazwać wywiadówką tylko bardziej indywidualną. Nie ma opcji ukrycia się :)
Dystans jest wynikiem tego, że do przedszkola mamy 22kilo :) Poza tym wiesz jak jest... Mamy obcisłe pro-ciuchy ;)
zarazek
| 21:19 środa, 20 marca 2013 | linkuj Wywiadówka jakaś? Ja kojarzę lilipucie krzesełka tylko na okoliczność niedawnej inauguracji przedszkola. Rozmiar krzesełek sprzyjał kryciu się przed wyborem do różnych komitetów, czy działalności artystycznych :D
Spore dystanse wykręcacie jak na (meteorologiczną) porę roku.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ypang