Podjazdy: 83 m
Rower:Spec Epic

Na śnieżki bitwa w środku wiosny nie dziwi nic

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 09.04.2013 | Komentarze 6

Zadzwonił był Janek i rzekł z grubsza w te słowy:
- Wyście tam jakoś ostatnio asfaltami jakoś tak fajnie pojechali i ja też bym tak chciał.

Pozostało mi tylko wydzwonić Gora i poinformować Che co robi w niedzielę, dzień święty :)

Zaczęło się wprawdzie od małego zonka, czyli Goro i Janek zjawili się u nas za wcześnie, tj. 10:30, czyli o tej godzinie, o której się budzimy, ale wydałem im narzędzia i się chłopaki zajęli majsterkowaniem, czym kupiłem nam czas na śniadanie.
Dalej było już tylko lepiej. Była fajowa pogoda, świeciło słoneczko, asfalty były suche, „zmarnowaliśmy” mnóstwo czasu pod sklepem w połowie trasy i były naprawdę widowiskowe bitwy na śnieżki :)

Wizualnie wyglądało to mniej więcej jak poniżej.

Jeden obraz za tysiąc słów © Niewe

Noga po górach całkiem dobrze podaje :)

| 15:31 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Jak widać Gora nawet woda się wystraszyła i u nas naprawdę było sucho :)
josiv
| 09:07 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj "Wszyscy maja Mambe mam i Ja" - :) Trasa fajna i przyjemna, jednak mi noga zdecydowanie nie podawala szegolnie po 60 km. Ale tyle tego dobrego ze przynajmniej zrobilem prawie 120km :)
zarazek
| 08:05 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Ja w niedzielę walczyłem z potopem na ulicach w rejonie Wołomina, a ty piszesz "asfalty były suche". Reszta się zgadza - było słońce, ładnie, pięknie. :)
Hipek
| 22:07 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Goro przez te okulary wygląda, jakby wysiadł z BMW i mówił coś typu: "Niewiele mnie interesuje, zacny człowieku, że masz pierwszeństwo na przejeździe rowerowym. Bo widzisz, ja jadę BMW. Na warszawskich blachach.".

Dobra ilustracja do artykułu gdzieś na "Polska Na Rowery": rower łączy kierowców z rowerzystami. Mówią na siebie "zgrana paczka". :D
| 21:48 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Generalnie tworzymy zgraną paczkę, ale małe nieporozumienia się zdarzają :)
Hipek
| 21:47 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Fotka w prawym dolnym rogu wygląda, jakby napruty kibol właśnie zamierzał komuś jebnąć przez kask. Butelką. :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ienat