Podjazdy: 22 m
Rower:Spec Epic

Wyprzedaż garażowa, pętla szosowa. Sprzedam przyczepkę Chariot Cougar 1

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 2

Otóż Owoc Żywota Mojego Hanna ma już ponad metr, dwadzieścia i całe 21 kilo żywej, niezatrzymującej się nawet na chwilę wagi i do przyczepki nie mieści się już wcale. To znaczy jakby upchał to by się zmieściła, ale upychanie dzieci po przyczepkach nie jest trendy, więc czas na wyprzedaż.

Zatem:
Sprzedam przyczepkę Chariot Cougar 1. Model prawie, że najwyższy z zestawem rower i z zestawem wózek. Standardowo u dystrybutora sama przyczepka kosztuje 3199, do dyszel do roweru kolejne 350 zł i zestaw wózek znowu 350. Razem daje to całkiem konkretną sumkę 3900 zł.

U mnie całość dostępna jest za jedyne 3499 zł :)

Mógłbym tu wymieniać zalety przyczepki i dlaczego to taki Mercedes wśród przyczepek, ale sobie odpuszczę bowiem:
1. Jak ktoś nie ma hajsu to i tak wybierze produkt z Biedronki
2. Jak ktoś ma hajs i kocha swoje dziecko ;) to od dawna już wie, że warto wysupłać te marne grosze i kupić produkt marki Chariot.

Parametry przyczepki są do sprawdzenia na stronie importerów (np. http://www.dwaplusdwa.pl/) lub stronie producenta (http://www.chariotcarriers.com/en-US/US/Products/Sport-Series/Cougar/CT_10100530)

Przyczepka formalnie nie jest nowa, ale realnie wystarczy kliknąć na zakładkę Hania u mnie na blogu, żeby zobaczyć, że nie wszystko wyszło tak jak wyjść miało i przyczepka w zasadzie nie była używana. W każdym razie śladów używania nie posiada absolutnie żadnych i ma całe 75km przebiegu.
Dopuszczam możliwość sprzedaży samej przyczepki. Oferty na priva.
Mam też do sprzedania krótkie gatki.

Takie oto spodenki mam na sprzedaż © Niewe

Gatki są nowe, nieużywane, w rozmiarze „L” czyli na kogoś o wzroście kiela 180cm i wadze 80kg. Mi one nie podpasowały, bo są dziwnie luźne na końcu nogawki. Ale jak ktoś ma uda grubsze od penisa to powinny być ok.
Za całe 69 zł można zostać ich nowym właścicielem

A żeby nie było, że wstawiam na BSa samą reklamówkę to wyjaśniam, że jeździłem. Niestety sam, bo Ewuncia poszła biegać i tylko po asfaltach, bo w lesie nadal bagno.
A jak Pan Piotrek pójdzie na „asfaltowy trening” sam to zazwyczaj kończy się to tak:

Typowa, asfaltowa droga na Mazowszu © Niewe

Nic nie poradzę na to, że prowokują mnie nieprzetarte szlaki :)