Podjazdy: 38 m
Rower:Spec Epic

Była awaria i było prowadzone

Wtorek, 25 czerwca 2013 · dodano: 27.06.2013 | Komentarze 5

W sumie lepsze prowadzone niż wleczone, ale po kolei.
Czasu nie mieliśmy dużo, bo w ciągu godzinki Owoc Żywota Mojego miał wrócić z przedszkola.

Postanowiliśmy wybrać się zatem w teren na całe 20 kilo ("zatem" nadal pozostaje moim ulubionym słowem), czyli w Kampinos i do Roztoki. Ujechaliśmy jakieś 6 kilo i trzeba było wracać. Na podjeździe w okolicach Ławskiej Góry ukręciłem łańcuch. Byłyby nawet z tego fotki, ale zgubiłem kabel do aparatu.

Powrót był masakryczny, bo hordy owadów o owym łańcuchu się dowiedziały i atakowały jak Chińczycy.
Małymi grupami.
Po dwa-trzy miliony.

zarazek
| 07:52 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj Repelencik w podsiodłówce i jesteś Panem Lasu i Włatcą Komaruw :)
| 18:18 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj Miltitoola miałem ze sobą. Ale strach się schylić do łańcucha jak się widzi takie komary :)
zarazek
| 06:48 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj Wystraszyłeś mnie i zakupiłem multitoola ze zintegrowanym skuwaczem :)
Co do komarów - ostatnio szczeliłem sobie piwko w lesie i nie ugryzł mnie ani jeden. Fakt że poszło na to pół OFFa, ale warto było. :)
Sol
| 13:43 sobota, 29 czerwca 2013 | linkuj Znam z autopsji.

Autopsja wyglądała tak http://www.phisig61.com/R09pix/Alaskan_Mosquito_Attack.jpg

Właśnie przeglądam net za jakimś poręcznym miotaczem ognia. Szkopuł, że żaden nie ma mocowania na kierę.
noibasta
| 22:03 czwartek, 27 czerwca 2013 | linkuj ukręcić to trzeba umić ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mmyta