Tak sobie jesiennie i melancholijnie :)

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 09.10.2012 | Komentarze 7

Na rozjechanie mięśni zbolałych po wczorajszym oriencie umówiłem się z Izką i Siwym w Mariewie.
Siwy chciał obadać singla w Górkach, bo nigdy tam nie był, więc tamoj ich właśnie poprowadziłem :)

Takie fajne kolory jesieni już są © Niewe

Na singlu Siwy sobie poszalał, ja zaliczyłem glebę, a Izka znalazła grzyba.

Czy z jednego grzyba może być grzybowa? © Niewe

Ponieważ pogoda jaka była każdy wie udaliśmy się na piwko, a potem w stronę Karpat. Izka zdążyła jeszcze złapać gumę.

Siwy okazał się gentelmanem © Niewe

Ja zdążyłem w tym czasie wypróbować rower Siwego :)

Łąka zryta przez dziki, a ten jedzie jak po asfalcie © Niewe

A wszyscy razem zdążyliśmy znaleźć w trawie puszkę jakiegoś egzotycznego browaru :)

Będzie dla gości :) © Niewe

Nogę nadal mam silną jak byk :)

| 12:15 środa, 10 października 2012 | linkuj To teraz już tylko pozostało je oddać :P
siwy-zgr
| 12:10 środa, 10 października 2012 | linkuj Heh, jakby co, to ja już Izkę opieprzyłem żeby Ci je oddała :)
CheEvara
| 10:34 środa, 10 października 2012 | linkuj Ja myślę, że na to piwo jest inna, o wiele prostsza metoda. Wykup nim swoje błotniki:D:D
siwy-zgr
| 08:42 środa, 10 października 2012 | linkuj Domyślam się. Teraz to w ogóle Ci ciężko się do czegoś zabrać, a i ze skończeniem pewnie są trudności... ;D
| 08:38 środa, 10 października 2012 | linkuj @Izka -uuuu to za drogie dla gości. Zostawię dla rodziny :)
@siwy - nie jestem już gówniarzem, żeby tak rach ciach i po robocie :P
siwy-zgr
| 08:33 środa, 10 października 2012 | linkuj W kooooońcu. Im starszy, tym więcej czasu zajmuje Ci dodanie tych wpisów ;)
izka
| 22:30 wtorek, 9 października 2012 | linkuj Namierzone w sklepie Biało - Czerwone za całe 2.20 :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acwma