Rower:Spec Epic

Jak testy to tylko na Podkarpaciu

Czwartek, 28 marca 2013 · dodano: 01.04.2013 | Komentarze 3

Od początku w Specu doskwierał mi brak rogów.
Zwłaszcza, że ja jestem wieśniakiem, a jak wiadomo, rogi do giętej kiery to największa wiocha. Zakupiłem zatem w końcu rogi zintegrowane z gripami. Zakupiłem je wprawdzie już podczas poniedziałkowej wycieczki, ale w natłoku obowiązków nie było kiedy ich założyć. Jak już je założyłem to trzeba je było przetestować. Ale testowanie na płaskim Mazowszu nie ma żadnego sensu. Przetestowałem je zatem na Podkarpaciu. Mam w domu słoika, to jest gdzie jeździć ;)
Reszta w historyjce obrazkowej :)

Wiosenną fotorelację z wiosennego Podkarpacia rozpoczynam wiosenną fotką torów kolejki wąskotorowej. Widać je wyraźnie tuż pod tym wiosennym śniegiem :) © Niewe

Torów na Podkarpaciu sie nie odśnieża, ale asfalty już tak co wykorzystujemy na ok. 80-cio kilometrową przejażdżkę. © Niewe

W trakcie której trafił nam się taki nochal © Niewe

Hiena ta została ewidentnie wyrzucona przez kogoś z samochodu, bo się znudziła. Na szczęście udało nam się znaleźć dla niej nowy dom :) © Niewe

Taki o, wiosenny landszafcik ;) © Niewe

Kładka nad Sanem i wspomniane wcześniej rogi z gripami. Całość ledwo się mieści na kładce. © Niewe

Tu ewidentnie zabrakło kładki © Niewe

Kury też czują wiosnę :) © Niewe

No to teraz kilka "górskich" widoczków © Niewe

Nawet mi udało sie załapać na zdjęcie. Wprawdzie góry z tyłu troszkę rozpraszają, ale da się mnie dostrzec © Niewe

Wariant terenowy tej wiosny odpada © Niewe

Jakby ktoś nie widział jak spędzić Lany Poniedziałek... © Niewe

Na "koniec" wspomniana hiena w nowym domu. Już nakarmiona i wyluzowana :) © Niewe

Bonus foto z dnia następnego. Zachód na południu Polski. Żeby estetycznie zakończyć relację. © Niewe

Niezłego maxa wykręciłem :)